Fredag - I'm in love

Jag älskar verkligen att jobba kväll..
Det är ju det mysigaste som finns i hela universum.

Som sagt, jaa, ikväll jobbar jag och det är så mysigt..
Att ge henne ett bad, ta på pyjamasen, ge henne kvällens flaska och sedan stoppa ner henne i sängen när hon snusar så sött. Det är ju så himla underbart!

Första arbetsdagen på veckan och den sista också..
Känns skönt..
Har verkligen behövt de här dagarna för att komma tillbaka till mig själv igen..
För ett tag innan vi åkte till Buffalo så har allt gått på rutin..
Jag har vart trött varje morgon och ungefär hela dagen har jag känt mig seg...
Men idag har det faktiskt vart riktigt bra..
Jobbade ju egentligen inte så mycket heller för idag var vi hos fabror Dr. Nelson och kollade in vikt, längd och sånt som ska kollas. Allt ser bra ut..

Gjorde för övrigt min underbara kycklingpasta eftersom att de skulle äta middag ikväll och det blev helt kanon idag..
Synd bara att det inte blev så förra gången.. Så jag hoppas att de smakar den, för det blev lite över.

Annars är allt bra, imorn är det engelska test som gäller..
Måste ladda upp med en penna och sudd.. För det antar jag att man inte får där. haha.
Och jag tror inte bläck är något alternativ just idag..
Får fråga Ryan lite snällt om jag får låna en penna..

Fan, jag mår riktigt bra idag..
Gillar verkligen det här med fredagar och kvällsjobb..
Synd att det inte kommer oftare.. haha.
På tal om det, så idag va Kates första hemma-dag-hemma, hon började ju i måndags, men hon kom ju hem igår, så.. Jag tror ni hänger med på vad jag menar..
Men än så länge, haha.. Idag har det funkat bra..
Det bästa är att Kate har insett att Maddie gnäller så fort hon ser henne så hon försöker hålla sig undan vilket jag gillar skarpt..

tankarna på att förlänga är riktigt starka just nu och samtidigt har planerna på att åka till Sverige en vecka också blivit starkare.. Förmodligen måste jag göra det för att förnya mitt visum. Och varför inte liksom.
Men vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag göra något annat, vet dock inte vad, men någonting..

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0