Fredag

Ibland kan man bli irriterad för tusen..
Satt nyss och spanade igenom bilder på R dator..
Och vad hittar jag?
Bilder ifrån vita huset i julas..
Varför fick inte jag vara med?
de frågade om någonting, men sedan hade det blivit inställt.. Undrar om det var det de gick på..
Nog för att jag varje helg i december hade något för mig, men inte båda dagarna..
Jag ville väl också.. De fick ju liksom gå in på ställen där inte jag var förut..
FAN!
så, jaa.. ibland kan man bli jävligt rosenrasande.

Annars är det bra..
Som sagt smått irriterad, men jag får väl ta och lugna ner mig..
Det är inte bra för hjärtat. haha..

Ikväll blir det jobba och imorn iväg och träffa Frida..
Det är bra att träffa henne och iof egentligen vem som helst..
Rensa tankarna och inte sitta inlåst mellan dessa fyra väggar liksom.

Jaja, nu blir det lite ihopslängning av tvätt och sedan ska jag ladda upp bilder ifrån jul..
Nu när jag äntligen har de på min dator..
Så vi ses!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0