Måndag

Måndagen har snart sprungit iväg den också..

Vad irriterad jag blev på svt igår...
Man kunde ju inte kolla på bidragen som hade gått vidare och de hade tagit bort det som redan fanns på youtube..
Hur hade de tänkt att jag skulle kunna titta då?
Arslen!

Kollade i alla fall in "the boy in the striped pyjamas" igår..
En film som frida tipsade om..
Fan vilken hemsk film, men den var rikigt bra..
Satt och storgrät ungefär 20 minuter in i filmen, heja andersson..
Var tvungen att spana in "pretty Woman" efteråt för att få lite glada tankar i mitt lilla huvud..

Idag har jag inte gjort så mycket..
Vi tog en promenad och njöt av att det är varmare än fyra plus här idag och ska väl vara resten av veckan..
Härligt..

Har nyss slagit in lite paket som ska skickas hem för födelsedagar hit och dit..
Annars är det nog lugnt idag..

Onsdag blir det bio med Frida och  Fredag bär det av med ungefär 8 timmars bilresa till Buffalo..
Helgen blir det Niagarafallen..

Vi ses väl någon dag!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0