Onsdag

Redan onsdag..
Vädret har vart kanon hela veckan hittils..
Kanske inte soligt, men varmt i alla fall och det gillar vi..
Var 11 plus när jag vaknade imorse och det är väl runt en 23-24 nu skulle jag tro..
Härligt..
Dock ska man åka ifrån värmen och upp till kylan och buffalo.
Men det blir nog riktigt bra det också..

Ska snart iväg och möta Frida för att vi för första helgen 2009 (tror jag) inte ska träffas..
Eftersom att jag ska till Buffalo..
Så ikväll blir det bio och middag..
Mumsigt..
Men jag måste verkligen ta och dra ner på godsakerna..
Vågen går sakta uppåt..

Längtar tills poolen öppnar i maj så man kan ta bort lite fett där..
haaha..
Nej, nu måste jag kila,
ska plocka ihop det sista innan jag ska åka..

Bara en sak till...
Idag har jag lackat ur typ femhundra gånger på iTunes..
Det suger just idag..

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0