Söndag - really suck

Helgen har nu passerat och det gick lika fort som vanligt..

Lördagen åkte jag in för att träffa Frida och Amanda och gjorde ett engelskatest som inte var det svåraste jag har vart med om. Hamnade i alla fall i Level 6 av 6 så jag är nöjd. Det gjorde de andra två också..
Frågan är om det kommer bli för lätt ändå..
Får se vad som händer..
Börjar i alla fall på tisdag om en vecka eftersom att jag ha möte på tisdag..
Skulle dock vara bättre om jag kunde börja på tisdag för att då kommer det bli bättre med datum och grejer.. För sedan kommer ju mamma, pappa och jonathan och då vill jag ju inte hänga omkring och plugga..
Får se hur det blir med den saken i alla fall..

Idag har jag haft världens tråkigaste dag tror jag..
Det regnade till en början när jag vaknade vilket gjorde att jag ville krypa ner under täcket jag önska att jag var på en ö i söderhavet istället. Men det var bara att ta sig upp..
Spelade lite spel ett par timmar för att jag kunde inte ladda ner en fullversion så det fick bli en timmes demos istället.. VIlket suger, för jag vill verkligen spela klart i alla fall ett av spelen..

Sedan blev det att ta med datorn till sängen och bubbla med mamma på skypen och sedan glo på lite Super Nanny avsnitt.. sedan blev det mat och nu sitter jag här..
Måste verkligen göra något..

Har haft ett minimöte och K och R tror att något är fel vilket det inte är..
Har väl iof en svacka eller om det bara är idag det känns så, vad vet jag..
Mycket funderingar i alla fall..
De tycker i alla fall att vi ska börja med små playdates och låta henne träffa andra barn..
Vilket jag inte kan bärga mig tills det händer..
För att knalla omkring här hemma och inte göra någonting är verkligen lönlöst.
Men ett körkort skulle vara bra och ha då..
Får verkligen se till att fixa det nu när K är hemma..

Aja..
Irriterar mig på att space tangenten har blivit blank i jämförelse med de andra tangenterna..
Kanske ett bad och Hitch ikväll så är dagen fulländad..

Vi ses!
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej min lover!

Va gör du? hur mår du? Ja ville bara skriva och tala om att ja läser din blogg även om ja inte skriver så ofta. Så du vet. Här har det kommit ner miljontals snö flingor så marken är alldeles vit, nästan som du. En fördel är ju att jag, faktiskt syns ute nu (även på kvällarna) Jaja bagateller men det är bara för att det inte händer så mkt i denna stad. Matten har kört fast lite så ja hoppas att du peppar mig nu! Jo på tal om snön och de miljontals snöflingorna, ja kom just att tänka på att det finns inte tillräckligt med snöflingor i världen som skulle kunna väga sig med hur mycket ja saknar och älskar dig min vän. (och om man inte visst bättre skulle men kunna tro att vi har ett förhållande) haha Men vad gör väl det en dag som denna när snön är skitig och allt är blött. Nej, du här går allt i vitt som timon och pumba sa i Lejonkungen du vet..."Nej, han är snarare gulbrun" scenen. Vet du vilken ja menar? Nu tänkte ja va duktig och skriva allt detta på engelska men nu ringde P så nu fick ja brottom har glömt tiden som vanligt! haha. love U puss

2009-02-23 @ 12:18:08
URL: http://negern.blogg.se/
Postat av: f

2009-02-24 @ 21:05:26
Postat av: Frida

Haha okey whta was that, don't know what I did ;P But anyway, sounds good to me!!!

2009-02-24 @ 21:06:28
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0