Onsdag

Glömde nämna något i förra inlägget..
Först och främst;
När vi var i tullen påväg hem ifrån Kanada så blev bilen framför oss stoppad.
Ur hoppar en kille med världens hånflin och ett tjugotal poliser eller tullvakter eller vad de nu är kom springandes och omringade bilen. Sedan fick flickvännen hoppa ur och gå bort till ett litet hus där de skulle förmodligen bli undersökta och sedan tog en av vakterna och körde iväg bilen.
Något sugen man är på att veta vad som egenligen hände. haha...

Sedan, påväg hem från Buffalo, NY så såg vi en amish kvinna.
Vilket Ryan tyckte var roligt. Sedan hade vi en lång diskussion om amish och hur de lever.
Enkelt och gammalmodigt för att de tycker att dagens elektronik har gått för långt.
De åker till och med häst och vagn fortfarande, vi såg vägskyltar som varnade för sådana transporter..
Det är roligt att vara på roadtrip..


Igår blev det inga monument vilket jag ångrar..
Glömde kameran hemma och tiden sprang iväg medans jag köpte ett par jeans och spanade runt på stan.
Blev så himla arg, för min jacka jag blev förälskad i förra året på HM hade de två kvar av, men självklart bara i storleken 32 som jag antar att jag aldrig kunnat haft. haha.. Fan! de har en nyare variant av den, men den är inte lika snygg..

Idag har jag bara legat inne..
Frida sa att de hade snöat imorse vilket jag märkte, men när jag vaknade regnade det.
Haha, betyder det att jag vaknade senare än henne? Svar ja. haha..
Imorn vet jag inte vad jag ska göra, förmodligen hänga runt här för att vädret ska bli hemskt imorn med, men vi får väl se vad som händer.

Sitter och spanar på a walk to remeber vilket är riktigt bra..
Sådär tjejigt mysigt som jag gillar.

Nej, nu ska jag spana färdigt tror jag.
Helgen blir ett engelska test och kanske skriva upp mig för lite engelska lektioner också.
Imorn kommer Kate och Maddie hem och verkligheten kommer tillbaka, ska bli skönt men ändå inte..
Får se hur det artar sig..
men nu..

Hörs!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0