Söndag - helgen är nu slut

Så, helgen har nu passerat..

Fredagen; Frida kom över och vi gjorde oss klara, riktigt otaggade och drog sedan in till DC för att gå på denna aupair festen.. Det sög..
Vi stog i kö i över en timme och det var i alla fall -5 tror jag och det var kallt som satan..
När vi väl kom in var det för hög musik och ingen i närheten som vi kände..
Träffade dock en trevlig danska som verkade helt okej..
Dessutom kanske hon är med i Fridas grupp, om vi har tur. haha..
Men klockan ett såg vi inte en enda aupair i sikte så sura som vi var, gick vi till tunnelbanan och åkte hem..
Tog en gul taxi med en indier och var hemma och i säng klockan 2.
Bättre än väntat..
Kvällen hade vart bättre om vi hade lyckats få i oss någon alkohol och hade haft mer intresse i det hela..
Men det var okej att se nattlivet i dc, men det kunde som sagt vart bättre.. Längtar tills jag är 21.. haha.

Lördag;
åkte och handlade och glodde på två filmer på raken typ..
Hände inte så mycket..

Idag söndag så blev det förstås två filmer på bio..
Först the uninvited som till och med jag blev rädd för.. haha..
och sedan blev det new in town.. Ganska seg men med en bra historia..
Efter filmerna drog vi en sväng till pentagon city för att jag skulle byta lite saker och där införskaffades också en best of Spice Girls cd..  så nu ska det poppas.. haha..
Sedan kom jag hem en stund och sedan var det dags för Super Bowl vilket är la grande finale för fotbolls säsongen här borta.. En biljett kostade $20,000.. Galet mycket alltså..
Så vi hängde hos grannen och jag kom väl hem för dryga timmen sedan..

Om en vecka från fredag åker vi till Buffalo över helgen och Kate börjar då sin ledighet..
Vet inte vad jag tycker om det..
Det känns som om de berövar mig på mitt jobb ibland, för att hon kommer göra så mycket med maddie och det känns som om jag inte har något att göra då..
men ett körkort ska tas då i alla fall, tror jag..

Sedan i april ska vi åka till Boise till farmor och farfar..

Men men,
Nu är det sängdags, men ingen lust till att jobba imorn.
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha oj, jag glömmer "alltid" bort UN.. När jag berättade för Earl sa jag bara the invited först men kom på direkt efter att det lät fel haha ;P

2009-02-02 @ 20:08:06
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0