Fredag

Äntligen Fredag!!

Dagen började med en sovmorgon.
Mycket skönt.
Sedan blev det en dusch och städning i badrummet.
Sedan en frulle som jag tänkte skulle bestå av cola och macka, men det blev istället varm choklad (vilket för övrigt inte är supergott i sommarvärmen) och en nutella macka. Mums!

Sedan blev det ner på stan och skicka iväg linsen på reparation och få iväg klänningen så jag kan bya size.
Sedan en sväng in på Urban Outfitters där jag hittade en tröja/tunika/klänning som jag vet att jag kommer älska.
Och så köpte jag med mig lunch ifrån Chop't.
Missade bussen hem och så det fick bli att gå.. Äckligt varmt, men som tur var så duggade det lite, så värmen var inte olidlig. Dock var jag dyngsur när jag kom hem och det berodde inte på regnet som bara var några droppar då och då.

Väl hemma blev det lite babbel med mamma och nu har jag dammsugit alla våningar och plockat i mitt rum.
Amanda ville gå på bio, men det skjuter vi på tills söndag och istället kommer Frida över ikväll och joinar.
Det blir chips, morötter och dipp.
UNDERART!

Missade chansen att prata med söt förut. Håller tummarna för att jag får en chans innan det är dags att sova för hans del. Har ju gått en hel vecka ju. Får ju abstinens.

Jaja..
Hoppas på bra väder till morgondagen för då blir det att jobba lite på brännan.
Annars är det lugnt och skönt här i mi casa.
Tänk om man alltid kunde ha det såhär.
haha..

Men nu ska jag göra något annat.
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha ja jag tänkte faktiskt på dig när vi var där ;)

2009-08-02 @ 02:11:10
URL: http://amandabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0