Fredag

Idag är det fredag och det gillar vi.
Mitt rum är städat och sängen är för en gångs skull bäddad.
Det vaknas folk i efteriddag som inte vart här så det blir en guidad tur i huset.
Måste ju vara duktig då.

Fick sminket och allt idag också så en frank manikyr sitter på mina naglar just nu, men om det blev så himla hett vet inte.
Lite kladd hit och dit, men det får duga.

Fortfarande irriterad ifrån gårdagen, men jag städade bort den västa ilskan inatt.
Lyssnade på musik och på tal om det måste jag ladda iPoden.
Måste verkligen försöka hitta ett sätt att komma upp dit som inte går på nästan $450 för det gör det i nuläget.
Kanske får sitta och trycka på en buss i hundra år.
Vem vet?

Jaja..
kanske ska ta och göra något annat en stund.

Hörs!

Adjö!



Uppdatering 22:15

Just nu är jag glad i hela mig, sådär sprallig man kan bli när man är kär.
Det låter som om jag är tre och ett halvt men det känns nästan så.
Ett otroligt charmerande samtal på fejjans chat och jag har lett för mig själv i en timme.
Helt galet vad en liten person kan göra så mycket för en annan. haha..
Till på köpet sitter jag och diggar en massa gamla svenska godingar på youtube..

Är inte heller arg på mig själv.
Har kommit på hur jag ska komma till albany för en billig peng om snart en vecka också.

Just nu leker livet och jag ska snart hoppa i säng med mitt leende på läpparna och tänka glada tankar.
Kvällen har vart trevlig med en playdate för maddie och grillat och en kall öl.
Kvällen har vart kanon med andra ord.
Imorn är det dags att fira 4 juli och det kommer en massa bilder på det sedan.

Adjökens gott folk!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0