Lördag - 4th of July - Independece day

hej och hå vilken dag/kväll..

Började att jag vid elvasnåret åkte in och spanade på paraden och den var klar vid halv två..
Sedan hängde jag runt i dryga 7 timmar och 45 minuter innan fyrvererierna.
När det var klart vid halv tio så skulle ju förstås alla till metron.
men jag kom hem på mindre än en timme och ligger nu med datorn i knät i sängen.
Riktigt härligt.

Har tagit riktigt mycket bilder.
nästan 900 blev det tillslut.
varav typ 350 är på fyrvererierna som höll på i en kvart så många av dem kan man nog rensa..
De andra också..
Det är ju kul att fota onödiga saker när man har en bra kamera.

Skulle vilja slänga in en bild just nu, men det får vänta till imorn, för mitt huvud säger verkligen ifrån just nu.
Det är trött.

Det har dessutom haft fullt upp att tänka glada tankar och det gör mig lite smått galen.
Men hur som helst.
Har haft en kanondag!

Happy 4th of July!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0