Lördag - galen sådan

Idag har jag gjort saker jag aldrig trodde var möjligt.
Jag satte mig i 10 berg-och-dal-banor och överlevde alla.
Det är riktigt galet.
De jag åkt är Balder som var på Liseberg för några år sedan och Grönans egna lilla plutt.
Idag har jag sett var berg-och-dal-banor i USA går för.
En jävla massa G-krafter och galna stup och kurvor.
Mitt huvud har inte riktigt landat än så det snurrar lite fortfarande.
Dagen har i alla fall vart riktigt rolig, trots det höga priset med inträde.
Men kul hade jag.

Gårdagskvällen bjöd på bio.
En riktigt bra sådan, The Ugly Truth. Mycket värd att se.

Har inte så mycket att säga.
Bilder kommer senare när jag snott några ifrån Amanda och Frida.
Jag är ju som ni säkert har hajjat inte en fena på att ta kort med min kamera.
Jag överlåter ofta det till någon annan.

Just nu längtar jag väldigt mycket till min sverige tripp..
Hoppas verkligen att man kan få någon familj snart så att man kan ta och styra upp livet lite.

på tal om det ska jag styra upp en annan sak nu.
Så, Vi hörs!

Gonatt gott folk.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0