Måndag - Helgen på Silver Bay - Suverääään!

Så var man hemma igen.
Dock lite seg idag.

Helgen har vart riktigt annorlunda, kan man väl säga men den kan sammanfattas med "Suveräääään!"
Tidigt vaknande i fredags för att ta flyget till Albany. Dit kom jag och hängde runt i stan, gick på museeum och spanade runt. Sedan kom spöregnet. Jippi!
Då blev det donken och sedan vidare för häng på bussstationen där jag mötte Danne/Jonte.
Sedan kom Malin och resan började på riktigt.

Silver Bay campus, jaa.. vad säger vi.
Det var riktigt fint där mitt ute i skogen, utan mottagning.
Men, lektionerna var inte så vettiga som jag trott, blev mest fotolektioner för min och Malins del, men det mesta kunde man redan.
Delade rum med ryskan Olga som var riktigt trevlig och rolig, trots lite lampvältning och så.
Blev inget bad och inga andra direkta aktiviteter av den enkla anledningen att Eva & Adam hade fått fritiden på schemat. Har nog aldrig i hela mitt liv citerat så mycket från en och samma film en hel helg.

Folket som var med har gjort den här helgen kanon.
Hade verkligen superroligt.
Många lamm, potetiella karlar och skratt varje sekund.

En massa bilder kommer senare.
Orkar inte lägga upp dem nu.
tänkte bara att jag skulle slänga in en update om helgen.
Barnet sover och jag är såååå seg.

Min kamera pajade igår..
Eller ja.. det går att ta kort, men autofokusen funkar inte i linsen, så jag kan bara ta på manuell fokus och jag kan inte ändra fokusen då.
ska kolla upp det där.

Nehepp.
Min klänning kom btw också i helgen.
Dock liten besvikelse när jag öppnade. men vi ska nog lösa det med.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Emelie

okej ja det känns ju lite riskabelt att skicka pengar också eller hur?

2009-07-20 @ 18:03:32
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0