Måndag

Åh, mitt huvud har verkligen fullt upp nu.

Min sista semestervecka ska börja planeras och det är mycket som ska hinnas med.
Har 6 helger (efter Albany helgen) och 2 veckor i slutet jag kan göra vad jag vill med.
Men, hur ska jag lyckas med allt det?
Riktigt bra fråga.

Blir nog förmodligen en sväng till Chigago eftersom att det inte är så dyrt..
Skulle vilja åka en sväng till Buffalo och hälsa på Nanny innan jag åker också..
New york ska jag ett par gånger till och sedan en sväng till Philadelphia.
Sedan är det en massa här i stan som jag sla lyckas klämma in också.

Så det blir en fullspäckad sommar.
Men det som är prio 1 just nu är min uppsats.
Borde göra något i kväll, men mitt huvud orkar inte riktigt..
Det tar vi imorn. Jag var ju på G igår..
Men mina tankar är helt ute och flyger på annat håll..
Så koncentrationen är svår just nu.
Ska se till att styra upp någonting mycket snart.

Nehepp.
Ska ta ett bad och relaxa en stund nu.
Höres!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0