Onsdag

Idag är det onsdag, det gillar vi.
Bara en jobb dag kvar till Albany vilket ska bli skönt att komma iväg och se något annat.
Lite nervpirr för flyget eftersom att jag kommer vara där helt solo.
Men det ska nog bli bra ändå.
Ska blir kul faktiskt.
Sista packningen är nog klar.
Kommer ha packat med för mycket som vanligt trots att det idag känns som för lite.
Men men.

Ikväll blir det middag med två babes, Amanda och Frida vilka jag inte sett på år och dar känns det som.
Får se vad som står på menyn. Jag har ju fortfarande inte stillat mitt sug på kina, men det finns inga bra såna här. inte ens i chinatown. Jag saknar etuna på den punkten. haha.

Igår kände jag för något gott och pizza stog på menyn.
Mums, var dock inte samma pizza vi brukar ha, den va lite sämre men vadå, det är ju pizza.
På tal om pizza måste jag ta mig i kragen och besöka pizza hut. De har ju så härliga reklamer så att man bara sitter och dregglar framför tv:n.

Fortfarande lite snorig här och där.
Men det tar sig.
Hoppas verkligen på bad i helgen, i en sjö.
Det var mycket länge sedan det hände.
Och poolen här hemma lockar varje dag i värmen, men både jag och maddie snorar så det är nej för oss båda.

Annars då?
Imorn blir det nog en till blekning på håret.
Hoppas på att det blir ljusare den här gången.

Annars inte så mycket.
Tankarna har en tendens att flyga hela vägen hem till sverige och drömma sig bort ett tag.
Bättre blev det ju inte när de hade ett bröllop på nyhetsmorgon i det här landet.

För övrigt har min klänning nu blivit skickad. Jag som trodde jag skulle få den senare.
Så glad. Längtar tills den sitter på mig. haha.

Kanske skulle ta och göra något annat nu.
Men vad?
Har ju packat. Börjat flyttstäda och sedan hamnade jag här..
Läsa vidare i boken kanske om jag inte somnar, är så trött.
Men barnet vaknar snart så sova kan jag inte heller. haha.

Nej.
Slutbubblat!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0