söndag

Så var söndagen här och det betyder jobb imorn.
Usch usch.

Har nyss duschat och blonderat mig.
Känns lite konstigt att se sig blond igen.
Dock är det inte så ljust som jag vill ha det, så en till blekning kommer inom en snar framtid.

Idag har jag inte gjort så mycket.
Vaknade efter en natts sömn utan uppvaknande och gjorde mig i ordning och åkte ner på stan.
Satte in pengar på banken och köpte hårfärg. Sedan åkte jag hem och mumsade lunch på California Tortilla istället för att äta glass på Cold Stone. Mycket bra gjort tycker jag.

Sedan jag kom hem har jag seriöst bara hängt vid datorn.
Blir en drog att ha den i knät och mysa i sängen...
Inte bra, men ändå..

Förkylningen  är på G att försvinna.
Min hals gör inte längre ont jag nyser och snyter mig inte var femte minut, inte heller varje halvtimme så jag är riktigt nöjd.
Dock fortfarande inte helt bra, men till helgen kommer jag vara på G.
Hörde precis att en tjej jag faktiskt träffat här nere ska upp till Albany också.
Så det är riktigt roligt faktiskt.

Nehe..
Har väl egentligen inte så mycket att säga tror jag.

Kanske bore styra upp något att göra.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0