Tisdag

Seriöst, nog för att det har vart varmare dagar än denna.
men ändå har jagj svettats järnet idag.
Förstår inte alls.

Har i alla fall vart en bra dag.
Vi har nästan hela dagen var glada på varann vilket alltid är himlas kul.
Det är dock jobbigt att jag måste snyta både henne och mig stup i kvarten för det blir alltlid en liten fajt då.
Oftast slutar vi som vänner, ibland glor hon på mig som om jag vore någon farlig typ och så går iväg och gör något annat. Förlåt är mitt vanligaste ord de senaste dagarna. haha

Igår blev jag tydligen inofficiellt officiellt kär.
Lite komplicerat och hemligt än så länge.
Men så är läget.

Annars är allt bra.
Börjar packandet för fredag och vad ska man egentligen ha med sig?
mycket bra fråga.

Idag är jag glad. vet inte varför, men jag känner mig gladare än vanligt.
Måste också skryta.
Min vikt understiger det den gjorde när jag kom hit.
vägde mig nyss och lunch hade jag för drya två timmar sedan så jag är skitnöjd.

Nehepp..
ska kila.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0