Torsdag - Mjölkstuvade makaroner

Heja!

Kände precis helt plösligt att min hals gör ont.
Jag vill inte bli sjuk.
Maddie som har fört smittan vidare skulle jag tro.
Vi kramas ju så himla mycket dagarna nu när hon är lite halvdan.
Men det är mysigt så det får man stå ut med.
Sov en och halv timme tillsammans imorse. För första gången på månader är hon nu villig att mysa igen och man blir så glad.
Hon är verkligen en injektion glädje den ungen.

Råkade klicka hem en klänning från Victorias Secret idag som jag velat ha sedan i mars.
Den var på rea så jag kände att jag var tvungen.
Hoppas den sitter som den ska, annars kommer jag gråta blod.

En vecka kvar till Albany och det känns konstigt.
Uppsatsen sjunger på sista refrängen och jag är gladare än någonsin.
Ska kladda ihop de sista två papprena till imorn och maila pappa för lite bollning och sedan få det färdigt i början på nästa vecka.

Klockan drar sig mot sent så en rengöring av tänderna skulle lämpa sig just nu.
Men jag vill egentligen inte, trots att mitt huvud är segt och inte längre medgörligt.

Helgen har inga direkta planer.
Kanske bad med Frida och Amanda.
Kanske en blekning av håret, skulle göra susen skulle jag tro, men jag vill bleka det naturligt.
Jag kommer dock aldrig bli naturligt blond igen, Fan!

New york snart och jag längtar.
För länge sedan jag såg den stan.
Ska bli härligt och komma tillbaka.
Måste styra upp mina semesterplaner också.

Nehepp.
Slut på skitsnack och kanske hopp i säng istället.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Marie

Min blondhet försvann också när jag slutade tänka blonda tankar....s

2009-07-11 @ 13:01:32
URL: http://kaffekopp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0