Fredag

Maddie sover sedan en timme tillbaka och jag har setat (suttit på ren svenska) och skrivit av mina små noteringar ifrån engelskalktionerna den här veckan.
Inhandlade nämligenn lite block, penna och sudd idag..
Plus lite annat smått och gått för för mycket pengar.. hah..

Jag som skulle kolla på film när hon hade somnat, det ska jag göra också..
Först ska jag slänga ihop det jag behöver för att slagga hos Fridolf imorn..
Tror jag ska börja kalla dig det. HAHA..

Annars är livet lugnt..
Idag var det typ 11 grader när jag vaknade runt åtta-snåret och när jag kom hem från stan var det hela 19 plus..
Det älskar jag!
Imorn ska det bli ännu varmare vilket jag inte alls tackar nej till..
Längtar verkligen efter solen och värmen nu..
Den måste, måste måste komma..

Fan vad jag är trött i huvet nu..
Nej, lite småpyssel, en film och sedan direkt i säng..
En öl skulle sitta fint. haha..

Bye! Au revoir! Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Noo you're not ugly :D

2009-03-09 @ 02:42:29
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0