Måndag - sol underbara sol

Vad är problemet med blogg.se?
De vill inte lägga in min uppdatering förrän jag går in och klickar dit den igen..
ÅÅh, Men nu ligger den där..
Ni kan få den här igen...

Måste bara slänga in en uppdatering med mina blöta, rödögda ögon.
Clint Eastwood är verkligen kung på det han gör.
Kollade nyss på Gran Torino vilket var nog den bästa filmen jag har sett på länge.
Gillade den verkligen tok mycket och som ni säkert förstog så bölade jag som en gris i slutet..
Sitter och snyftar fortfarande.
Får ni en chans att se den, så se den!

Så, jaa.. Den var äckligt bra..

Idag har det vart soligt..
Dock inte så himla varmt, runt 10 grader..
Detta resulterade i att jag solade gommen 45 på eftermiddagen.
Älskar det verkligen...

Runt lunchtid gick jag och Maddie på en promenad som vanligt.
Men denna gången tog jag också med mig kameran vilket faktiskt inte var igår..
Fotade våren som verkligen är på G just nu.
Längtar verkligen massor tills det blir soligt och varmt på riktigt..

Sista veckan i skolan nu..
Känns skumt att det redan gått så fort.
Men det ska bli skönt..
Tror att jag övertygat Frida att följa med mig på den andra kursen.
Kommer nog att bli roligt.

Nehepp.
Har inte så mycket att säga..
Så, jag slänger in en bild från idag..
Fler bilder finns så klart HÄR

Adjö gott folk!


Kommentarer
Postat av: Frida

Najs pic!! :D

2009-03-24 @ 02:57:54
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0