Tisdag - Happy St Patrick's day

Okej, gårdagens inlägg var lite dramatiskt..
Kanske jag har överdrivit, men jag vet inte..
Skit samma, allt är överstökat och bra nu..
Så vi lever livets glada dagar..

På tal om glad..
En tjej på tunnelbanan hem gjorde mig glad.. hon satt och log typ hela tiden..
Hon skrev dock sms hela tiden också, det kanske gjorde att hon log..
Men det såg så trevligt ut.. Man blev glad av det..

Och Infected är verkligen världens bästa tunnelbane-musik..
Speciellt på kvällarna..
Man blir liksom så borta i sin egen värld och sedan att titta på allt folk ooch fantisera in dem i musken..
haha.. Ja, jag är en sån som gluttar på alla människor..
På tal om det, så såg jag en tant med en läskig hand när jag åkte till skolan förut..

Kom hem relativt tidigt idag..
Skönt.. Gillar de dagarna..

Idag har allt vart bra..
Segt som bara den dock..
Men det tar vi igen med en sovmorgon till 9.30 imorn. haha..
Så skönt det ska bli...

Bikinin kom idag..
Härligt!
Nehepp..

Kanske en film?
Skulle sitta bra.. Krypa ner i sängen skulle inte heller vara fel.

Så vi hörs!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0