Torsdag - schools out

Vaknade tidigt i morse.. klockan sex för att vara i form till kvart i sju när arbetet börjar..
Det är ju jävligt tur att man bara kan hoppa ur sängen och börja jobba..
Det kommer bli riktigt hårt när man måste börja jobba på "riktigt" och faktiskt ta på sig vettiga kläder och ta sig till jobbet den tiden på morgonen.
Men hur som helst..
Det regnade också.. Eller inte just när jag vaknade, men större delen av dagen har regnet öst ner..
Astråkigt!

Men dagen har trots det kännts bra..
Tog en tupplur med min bebis i min säng på förmiddagen vilket stärke energin lite..
Sedan har hon vart kramgo hela dagen och vi hade riktigt kul och skrattade när vi åt lite efter att hon hade vaknat andra gången. Underbar är hon den ungen!

Så blev jag glatt överraskad till middagen.
Pizza, hemma gjord..
Älskar verkligen den..
Äter till och med pepperoni, det gjorde jag inte när jag kom vill jag lova..
hade jag vart hemma hade jag rynkat på näsan och sagt, fy vad äckligt!
Men nepp, det är det inte.. Mumsigt är vad det är..
Så iväg till sista skoldagen för den här gången..
Och det var den bästa lektionen någonsin..
Vi var 5 stycken, vi gjorde bara 1 av uppgifterna.. Vi brukar göra 2 i den ena boken och i alla fall 1 eller 2 i den andra..
dessutom är det gramatik vi pratar om så det tar sin lilla tid..
Men idag har vi mest bubblat.
Pratat om uttal och allt möjligt.. Tror jag lärde mig mer idag än de tidigare veckorna. haha..
Dessutom har jag gett ut mitt nummer..
Nej, inte till en snygg kille på tunnelbanan, men en genomgo tjej från klassen.
Eftersom att vi inte kommer ses mer, men hon tyckte absolut att jag skulle komma och hälsa på och att vi skulle ta ett glas.. Låter inte helt fel enligt mig, men jag får vänta till augusti dock..

Nu är det greys på tv och eftersom att jag kommer hem lite sent för att se början så blir det till att glo på det imorn, eftersom att de inte lägger ut det direkt efter programmet har gått på tv. ÅÅÅH!
Kate säger i alla fall att det är bra och det kan jag verkligen tänka mig..
Det är verkligen spännande där nu.

Fick paket från sverige idag..
Mina sy-prylar har äntligen kommit så nästa vecka vet ni vad jag gör..
Hänger med min bästa kompis symaskinen..
Ska bli härligt att sätta fingrarna i det igen.. Det var allt för länge sedan..
Dock måste jag nog göra en liten omplanering av det hela, men det ska nog bli bra tillslut.
Fick också en påse med ostbågar..
Dock itne OLWs men det får duga, det är svenska musmotorcyklar vilket räcker gott just nu..
Fan vad jag har saknat dem.
Dock är påsen fortfarande tillsluten och oöppnad..
Eftersom att vågen säger att jag väger för mycket så får den förbli så ett tag..

Galet, på måndag är det bara en vecka kvar till mamma, pappa och bror kommer..
Vet egentligen inte om jag tycker det är roligt eller inte..
Självklart är det kul..
Men alltså.. Nej, jag vet itne..

Nu måste jag sova..
Tidigt imorn med, dock inte lika tidigt som imorse.

Hörs världen!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0