Torsdag

Vilken helvetes dag det har vart idag..
Vaknade glad imorse och såg fram emot playdaten vi skulle ha idag med Kate's kompis som har ett barn och en au pair.
Sagt och gjort, vi åkte dit och hade riktigt trevligt.. Gjorde inte så mycket, men det var ett undantag från att bara vara hemma i alla fall..
Påvägen hem somnade "prinsessan" i bilen och sov en kvart och sedan när vi väl kom in så hon kunde sova ännu längre tyckte hon att nej, nu har jag sovit klart! 
Trots det gnuggade hon ögonen och var inte riktigt med..
Nu har hon i alla fall två timmar senare somnat..
Kanske inte riktigt som det ska vara..
Men bättre att hon sover nu än att de stoppar henne i säng tidigt..
Det pajar rutinerna ännu mer..

Skola igår igen.
Gramatik denna gången..
Fy vad jag hatar det, har nog aldrig gillat det, varken i engelska eller svenska..
Svensk gramatik är dock hundra gånger bättre när jag tänker efter..
Det ska dock vanligen vara gramatik på tosdagar men denna veckan var det ett undantag.
Så, jaa...
men skola ikväll igen..
Ska bli skönt att komma här ifrån igen..
Kan jag verkligen behöva efter idag..
Dessutom kommer jag att ha träningsvärk efter att jag har hållt emot när hon försöker trycka sig bort ifrån mig..

Jaja,
tvättar idag istället för min vanliga tvättdag (fredagar) för att imorn är jag ledig och ska in till dc och styra upp lite..
Köpa ett block och sätta in pengar på banken..
Sedan lite fönstershopping så klart.

Annnars är det lungan..
Livet knallar på som vanligt..
Tankar hit och tankar dit.
Hoppas att mitt paket med tyg och grejer kommer så jag kan få sy lite..
Jag börjar få abstinens.. haha..

Nehepp..
Bikinin fick jag ja..
Sa jag att den var för liten? Tror inte det?
Men ska byta till en större storlek för den är underbar i färgen och det är en läcker modell..
Dock blir det till att styra upp bikinilinjen tills den ska användas..
Skulle vilja göra en laserbehandling och låta bikinilinjen vara rakad för all evighet, tänk så skönt det skulle vara. haha..

Varför berättade jag just det?
Vet inte..
Kanske för att jag bara ätit frukost, ett par bitar äpple, en snackbar och vatten idag..
Mat i magen tack!!!

Nej, ska kila nu!

Adjö!



Uppdatering 21:50

Hemma igen och skolan är avklarad..
Som vanligt kommer jag ganska relativt tidigt så jag hoppade in på Krispy Kreme och tjackade en varm choklad innan jag sprang upp till lektionen.
Älskar verkligen grabben i Kassan där, han ska bli min hjälte tror jag..
Första gången jag kom in där frågade han vart jag var ifrån, (det var när vi skulle göra provet) och vi började prata om sverige när han gjorde iordning min choklad..
Idag började han fråga mig vad hon som är med i Den där Mary! heter och jag säger Cameron Diaz.
Han slänger fram ja, det heter hon ju.. DU är lik henne..
Sedan kollar han på hon som gör min choklad och säger, visst är hon (jag) lik henne och bruden skrattar till och säger ja.. Sedan börjar han mumla, som i Charlies änglar..
Och inna jag gick frågade bruden om hon kunde få min autograf.. och så började vi asgarva..
Han gjorde verkligen min dag..
Ska ta en bild på honom och skicka in till News 4 morning person.

Skolan var bra..
Det är roligt att vara där.. haha..
en vecka avklarad och nu är det bara tre kvar.
Härligt härligt!

Nej, nu är det snart sängen..
Ledig imorn.
Skönt skönt.
Eller på dagen i alla fall..
Kvällen jobbar jag, men som ni säkert redan vet så älskar jag det..

Adjö adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0