Måndag

Måndag,
en ledig sådan.
Riktigt skönt!

Har inte gjort ett skit i helgen..
Lördagen träffade jag ju som sagt Frida och fick skoskav och sedan begav vi oss och kollade på Göran igen.
Igår sov jag länge, gick inte ut en enda gång, fräschade till mig till kvällen då fick middagsbesök och drack vin och öl.. (älskar verkligen när alkoholen nu för tiden blandar sig i blodet.. får man säga så?) och sedan blev det en sen natt efter lite spelandes på datorn..

Idag var det inte lika sen start på dagen..
Kollade på film imorse/lunch/eftermiddag och sedan åkte jag iväg en sväng med Ryan och köpte parasoll till vår lilla balkong så att man faktiskt kan vara där ute utan att dö och få solsting.
Sedan blev det en dusch och middag och sedan ner till bion.
Denna gång var det Teriminator (4) Salvation som stog för underhållningen och den var riktigt bra.
Jag var grymt skeptisk till den, men den visade sig vara riktigt riktigt bra faktiskt.
Lite för högt ljud och ibland för mycket action för min smak, men den var bättre än förväntat..
Dock tar jag den mest för en bra action-rulle och inte så mycket terminator som de andra tre..
Men den är i alla fall värd att se.

Nu blir det natt för mig.
Tack och gonatt!

Adjö!

ps. jag trodde det skulle bli ett slut på funderandet, men icke sa nicke..
De funderar vidare..
Men vad vill jag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0