Torsdag

Så har jag fattat varför de säger att sommarluften är torrare Boise än vad den är här.
Gick ner till Metron vid kvart i nio i morse för att åka ner till Akvariumet.
Hade riktigt mysigt..
Måste erkänna att magen pirrade lite.
Men stor nog är jag för att åka på fler äventyr med Madeluskan.

Hon är så rolig..
På metron skulle hon promt vara hon tjejen bredvid mig istället för hos mig.
Kanske inget jag uppskattade, men vad kunde jag göra..
På akvariumet knallade hon omkring, eller sprang ska jag nog säga...
Hon ser så skön ut..

Men det var mindre där inne än vad jag trodde..
Jag trodde det skulle vara jätte stort..

Nu började det ösregna måste jag tillägga..
Vilket vi klarade oss ifrån, för när vi åkte över vattnet påväg hem så piskade regnet ner..
men när vi kommer fram till vårt stopp var det soligt.. dock inte blå himmel..
Men soligt.. Sedan halvvägs hem började det dugga..
Så vi klarade oss i alla fall..
Ett regnskydd ska i alla fall införskaffas till en av vagnarna..
För det finns inget och det är väl bland det första man skaffar till en vagn om det inte finns till..

Jaja,
Säsongsavslutning av greys ikväll..
Vet inte om jag orkar se hela.. Haha.. Gnällig jag är..
Klart att jag ska se hela..
Sedan imorn kväll blir det jobb och lördag blir det till att träffa Frida igen och gå på teater med Göran Gillinger. Haha..

Nehepp..
Dags att göra något annat..
Mitt huvud pallar inte att sitta här..

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0