Fredag

Så var fredagen kommer och också snart borta.

Dagen har vart bra.
Inga tecken på att flunsan har drabbat mig.
Håller tummarna för att det inte kommer imorn hos Frida.
Inte så kul skulle jag tro.

Kvällen bestod av underhållning av Alex.
Han sov dåligt hela dagen så det var bara att dra ut på gnället tills det var dags för middag.
Den bestod av The Counter, jag kom på ikväll att det är inte så jävla gott, bara kul att göra sin egen burgare.
Sedan blev det Menchies. Mycket gott det också. Idag blev smaken ägglikör och det fick mig att tänka på Kyrketorp och Öland på semestrarna när vi var små.
Helt galet att vi vart små. haha.

Är trött, men inte överjävligt sådan.
Borde sova, så jag inte lyckas med flunsisen.

Vegas blir nog av.
Håller tummarna men vill fortfarande ha en vän över 21 med mig.
Synd att jag är mobbad och inte känner någon då?!
Håller tummarna för att Sharon och David ska med för då är nog Sharon på lite uteliv.
Jag ska bli full. SÅ det så!!

Annars är allt bra här.
Har väl inget mer på mitt igen-fettade hjärta så...
vi säger väl;

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Håller du på bli sjuk eller nåt? det får du ju inte bli!

förrsten, vad GOTT med ägglikör glass :O det älskar jag :D

2009-11-21 @ 10:47:12
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0