Fredag

Någon kommenterande.. Kan det vara Marie?
ett svar i alla fall..
Just nu är det fortfarande gravida och barn/ungdomar upp till 24 som ska göra det.
Men det finns inte tillräckligt med vaccin än för att alla ska få och jag ligger nog inte direkt i riskzonen för det. Det är många som hävdar att de är på tjocken så att de ska få vaccin.. Inkl män.
Nu är det också snack om att Wall street företag har fått mer vaccin än sjukhusen och folk har uppenbarligen blivit upprörda av det. Oj vilket inte direkt supersvar det blev.
Bättre svar: Nja.. jag ska nog inte det.

Idag ha vart en bra dag.
Kanske för att det är fredag, men vi har vart glada båda två idag.
Alex sov hela natten (dock med lite medicin) men det gjorde honom glad idag och det tackar jag för.
Vi har också vart ute och gått för första gången på jag vet inte när..
Varför vi inte har gtt ut vet jag inte.. bra fråga.
Jag har tvättat, "städat" mitt rum och tagit bilder till både julkort och Garys födelsedag.
Kammat ut alla tovor på min perik har jag också hunnit med.
Jag är riktigt pigg och på g att göra något kul.

Imorn kommer min Frida.
Shira ville att jag skulle jobba.. Vilket jag kan, men hon tyckte inte att jag behövde det när Frida kommer, så jag tänkte erbjuda mig att jobba förmiddagen, men det är på kvällen hon vill ha hjälp så jag känner mig lite skyldig.
Hur som helst så är jag ganska nöjd ändå. För jag och Frida ska ut.
Frida ska dock köra, men jag kan ta mig ett glas eller två och det gillar vi.
Ska också få Frida att styra upp en färgning på mitt hår.
Satt och kollade in gamla bilder och funderar starkt på en permanent igen.
Saknar att det bara är sådär härligt snyggt lockigt.

Hmm.. Var det något annat jag skulle säga?
Ja, det var det, men jag kommer inte ihåg det..
Joo, nu gör jag.

Skulle jag vara superrik och ha ungefär 7,000,000 svenska kronor skulle jag köpa grannhuset här.
Jag är helt förälskad och det är verkligen skitfint. Det ser ganska nyrenoverat ut, supermysigt och bara jävligt asnajs. Ibland önskar man att Mr. Rik kom och satte mitt hjärta i brand. När jag sedan lyckats lägga band på hans pengar skulle jag söka skiljsmässa. Är det inte så man gör nuför tiden? jaja..

Ikväll kommer Ludge och Judge. Blir middag, tror här hemma, men det är bättre än inget.

Kanske skulle ta och avrunda.

Idag är en bra dag!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är så dålig på att skriva under med namn....men du gissade rätt, tack.



Vill du göra en uppföljare till din Washington-artikel med lite bilder och Au-pair-tips så tar jag gärna emot en artikel! Och bilder...



http://prinswilhelmgymnasiet.se/skoltidning/

2009-11-08 @ 21:59:07
URL: http://galleri.marieandersson.se/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0