Lördag

Idag är mina tankar klara.
En bättre aning om varför jag är här. haha

Dagen har bestått i en sovmorgon till elva.. Den skulle dock kunna ha fortsatt till mycket senare. Men mina planer var tillräckligt försenade så det blev till att palla sig upp.
Sedan provade jag en busstur till Burbank town center.
Först en bio. Det blev Precious. Mycket hemsk film, ganska bra men lite seg så det var helt okej.
Sedan tog jag mig in på Urban Outfitters. Lyckades tjäna $20 eller egentligen säkert $50 någonting för det var rea.
Så hem kom jag med en klänning jag har vart kär i sedan i våras och en kofta.
Dumma mig.
Sedan tog jag mig en sväng på Ikea igen och lite köttbullar gled ner i min mage.
De är dock inte lika goda som mamma scan (på tal om det varför åt jag aldrig köttbullar när jag var i sverige?) och de kostade inte längre $1. Måste ha vart något speciellt när Frida och jag var där.
Sedan hem och hittade Luge och Juge i soffa.
Sedan kom också Shirbo och Guge hem och det blev det Ugly Truth nerladdad på tvn.
Mycket härligt.

Idag har jag vart duktig också.
Tvättade bort allt smink innan jag hoppade ner i sängen.
Mycket bra gjort av mig. Händer vääääääldit sällan. Sålänge jag inte har vart på krogen.
Men vardagssminket sitter ofta kvar i nyllet när jag somnar.

Vad har jag gjort mer?
Jo, jag fick reda på att jag kunde ha vart i Vegas med Frida, för henns värdmamma hade sagt i bilen att jag kunde ju ha följt med. Lite sent tänkt då kanske. Men jag hoppas hon har kul, trots att jag gäääääärna hade vart med.

Nu borde jag kanske stänga ner här så att klockan inte blir två som igår natt. Därav den trötta dagen.
Imorn är också Garys fösedag. (jaa jag stavade så med flit) Ska bli kul att se vad han säger om paketet.
Tror att han kommer gilla det. hihi.

Nehepp.
Nu är det stänga ögonen dags.
Kanske en pling till Sverige först. hon är ju kvart i nio. haha..

Och förresten.
Bon Jovi's nya och Train's nya, De är KANON!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0