Måndag

Så var det en ny fräsh vecka..

Dagen har vart bra.
Har hunnit med att inandla en julklapp till December månads möte jag ska ha med min grupp.
Det får duga sommarstuga.
Har också hunnit pyssla ihop Garys födelsedagspresent.
Styrt upp bilden till julkorten.
och så nu på kvällskvisten styrde jag upp middag också.
Det blev en av mina berömda hopkok med pasta och kyckling och det blev riktigt bra.
Shira verkade också tycka att det var gott..

Just nu är en sån stund när det är synd att Frida inte bodde närmre.
Saknar våra kvällar i DC när vi var tvugna att komma ut ur huset och snacka av oss.
Nästan så det kommer en liten tår.
Men, jag trivs här superbra här också.

Ikväll är det inga direkta planer.
Borde styra upp sängen lite, men nja.. inte nu..

Nu blir det TV-tittande.
och på tal om det så är ensam mamma slut.
De fick sina drömprinsar och jag gissade rätt för länge sedan.
Men lite synd är det att det är slut. Men det här måste ha vart den bästa säsongen..

Nej, nu blir det tv.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: frida

jag saknar det också! ;S även fast jag kanske inte riktigt saknar anledningen till att behöva komma ut ur huset ;) men jag saknar att bo nära dig min darling! Puss på kinden!

2009-11-10 @ 07:11:30
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej!



Ååå såklart jag har slutat ;) Finns inte en chans till att jag vill röka när jag är gravid.



Joo.. vi är lite sugna. Men har ännu inte bestämt oss. Liam & Ronja är i alla fall bestämt sen länge :). Men jag känner på mig att det är en Liam ;)



Allt bra med dig?



Puss

2009-11-10 @ 23:37:14
URL: http://evelinaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0