Onsdag

Onsdag, mitt i veckan och snart helg med andra ord.
Jaa, jag längtar till helgen.
Att få vara ledig är väl allas önskan?

Idag är det segt.
Har ingenting direkt som måste eller ska göras och hur segt blir det inte då?
Alla program på tv har jag redan sett tusen gånger och...
Nej, fy vad jag gnäller.
Har inte så mycket att komma med idag, men måste nog trots allt skriva en rad ändå.

Mitt barn har alla tricks i världen för att unvika att sova.
Han försöker hitta något ljus, Kan vara genom fönstret på ytterdörren, en lampa, tv:n och tycker att det är inte alls natt, jag behöver inte sova.
När inte det tricket funkar börjar han trycka på så att det tillslut blir en illaluktande blöja och han vet att han MÅSTE bytas just då. Och då tjänar han ju några minuter på det.
Det gör mig vissa gånger riktigt galen.
Men det får jag stå ut med.

Annars är allt bra med mig här.
Vädret har vart riktigt skönt de senaste dagarna men det är fortfarande lite smått kyligt i luften.
Och jag saknar fortfarande myshets-faktorn med mörkret och hösten i sverige.

Nu borde jag ta och styra upp någonting annat.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0