Söndag

Ja, så var det söndag igen.

Gårdagen sög!
Det är väl vad jag kan säga.
De var inte riktigt min smak av val av vänner och de pratade tyska med varann heeela tiden.
Jag hade kunnat ha mycket roligare.
Det som stör mig mest är att jag ville egentligen inte riktigt göra det, men kände att jag var tvungen för att folk säger att jag måste ge det en chans att träffa nya au pairer.
Kanske sant.. Och nu tog jag chansen och det sög.
Någon parad blev det inte för att de insåg att det skulle ta för lång tid att åka dit med bilen och det skulle bli svårt att komma tillbaka. Great!
Så när vi åkt halvvägs vände vi, åkte fel och sedan tog vi tunnelbanan in till Hollywood blvd istället.
Så, som sagt. Kunde ha haft mycket roligare.
Någon alkohol fick jag inte heller i kroppen.. Attans!

Idag blev det att sova länge..
vi ställde om klockan inatt så min kropp vaknade vid elva medans klockan egentligen var 10.. fiskade upp datorn ifrån golvet och klev upp och tog på mig kläder vid två.. alltså för inte mer än en och halv timme sedan.
Det är galet..
Mitt huvud är fortfarande ruskigt trött och jag skulle lätt kunna slänga mig i sängen och sova igen.
Känner för en bio eller något..
Men nej, kan inte ta mig an det heller eftersom att det inte finns något i närheten och jag har ingen bil..

Därför tänker jag tvinga Frida att komma hit nästa helg.
Jag behöver hennes sällskap just nu.
En mysig middag och skrattiga kvällar.
Kanon just nu! Tänkte nästan ta och lura iväg henne till Ikea också för lite köttbullar..

Seriöst har jag inte alls någon lust för något idag.
Borde ta tag och kamma peruken, plocka undan kläderna från igår och pyssla med G's present.
Men det får nog vänta till imorn.

Blev förövrigt glass till frulle och jag är ruggigt sugen på något stort, fett. En pizza skulle vara perfekt..
Lite bakisfasoner på mig trots att det starkaste jag drack igår kväll var en frappucino ifrån Starbucks. Jag säger då det!
Nu blir en film kanske?

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0