Fredag

Slutade tidigare idag.
Vi var hos fabror doktorn för att Alex har andats konstigt.
men det var inte normalt men inte farligt. Tydligen så är hans luftrör så mjuka vilket gör att det låter konstigt när han andas. Det blir bättre när han blir större.

Så åkte jag in till Hollywood och tog mig en öl (behövde inte ens visa leg. yeey me!) och ostrullar. mycket goda måste jag säga.
Sedan träffade jag boysen, dvs Sebbe och Wiktor. Är så grymt avis på dem.
De är här till Tisdag och sedan åker de till Fiji.
Jag vill också. Men jag kanske inte har tillåtelse att gnälla. Jag bor ju faktiskt i LA.
Hade jag haft mer pengar på mitt kort hade jag gjort en tatuering, seriöst.
Bara en liten, för att känna hur det känns.
Den kommer komma. Bara så ni vet. haha.

Imorn blir det att möta Hanna för lunch i Hollywood och sedan kommer Frida för middag.
Härligt. Har saknar min Frida.
Det var aldeles för länge sedan.

På tal om ingenting.
Bror hjälpte mig att fixa Spotify och det är riktigt händigt måste jag säga.
Känns olagligt fast det inte är det.
Men ändå.. Just nu är det Robban Broberg som ljuder i högtalarna.

Imorn ska jag styra upp lite bilder på bdb och bloggen och styra upp en ny bloggdesign.

Nu ska jag nog hitta en bra film att slå igång.
Ha det bra alla.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0