Fredag

Nyss hemkommen ifrån Santa Monika.
Jag börjar digga LA riktigt mycket.
Kommer väl bli helgerna som lockar framöver.
Hur som helst.

Snackade med sångaren och trummisen i GooGoo dolls.
Satt vi samma bord som någon snubbe (han heter Carlos på riktigt) i 24 för hans fru jobbar med Shira (min värdmamma).
Så var Meagan Fox och hennes karl där, Brandon (?) från 91209 (Beverly Hills), någon från typ lost eller något. Var aldrig där i baren och hängde.
Alla pengar som de fick in gick till en av bartenderna som nyss fått cancer så kvällen var till henne.
Lyckades få en t-shirt och en bunt CD skivor.. Shira vann en iPod.
Innan vi kom in där så gick vi till en annan bar och vem sitter inte där,
snyggbrorsan ifrån Sjunde himlen.
Min första kändis. haha
Ingen kamera hade jag med mig.
Jag borde ha haft, men jag tycker synd om dem och vill inte fota trots att jag vill ha bilden. haha.
Men hur som helst.
Bilder kommer säkert finnas för det var en massa fotografer där också.

Kvällen har vart bra och nu är det dags att sova för min del.

Adjö!

och Marie, den filmen måste jag ju bara se nu bara för det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0