Lördag - Happy Halloween!

Seriöst? Har barn inget vettigare för sig?
La ut en bild på Fokus på bdb och en massa småbarn kommenterade.
Det är så töntigt så det finns inte.

Dagen har bestått av att jaga peruk och horn och jag lyckades väl hitta något bra.
Dock inte riktigt supernöjd, det var dyrt och den var inte som jag tänkt mig.
Skit samma. Det får bli bra.

Ska snart iväg till min LCC och träffa hennes Au Pair för första gången.
Intressant.
Kvällen spenderas på Hollywoods gator och jag hoppas att det blir kul.
Får helt enkelt se vad som händer och jag hoppas att värmen håller i sig. Att jag får alkohol i kroppen och att livet bara blir bra helt enkelt.
Är dock trött som en idiot då jag somnade vid 2 efter att ha pratat länge med bror min och med pappa på Skype.

Nu ska jag slänga ihop mina saker.
Hörs imorn och då kommer bilder.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tja! Hoppas allt är bra. Här är det som vanligt men några minus så klart. (och så menar ja inte vädret) haha! Flens kommun har klatat sig med min lön så ja fick ingen denna månad detta betyer att ja var tvungen att ta av mina USA pengar vilket betyder 5000kr MINUS på det kontot. Vädret är så klart också ett minus men vad mer kan man vänta sig under denna årstid. Mörkt nät man vaknar och mrkart när ja går hem (från jobbet alltså) Jo jag har funderar på att skaffa en bil också, Tore ska tydligen sälja sin och 3.500kr vill han ha. Men frågan är, behöver jag en bil?! Sitter hemma och kollar på sporten just nu, inte så himla kul men ja tänkte att du ville kanske veta. Det handlar om boxning, tror jag. JÄTTE intressant. haha NOT. Hade du kul på Haloween? eftersom ja inte har en krona på kontot knappt råd till mat så blir det inte mycket roligheter för mig denna månad. Tack för kortet och minnet föresten. Paketet var dyngblött när ja fick det trodde inte att ja skulle kunna använda minnet men det gick fint. Nu vet ja inte va ja ska skriva. Du, kommer du hem igen till jul eller blir du var där borta? Hoppas allt är bra och attt vädret kanon. Saknar dig darling........som fan. Puss

2009-11-01 @ 20:59:38
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0