Måndag

Borde slänga in ett inlägg innan sängen..

Idag är det måndag.

Fredagen vet ni redan vad som hände.
Lördagen blev det till att åka in till Hallywood igen och möta Hanna. En riktigt trevlig svensk tjej som bor i närheten där och är i min au pair grupp.
Hon blev lite sen och då tänkte jag passa på att ta lite bilder för att styra upp designen här på bloggen. Det gick inte riktigt som planerat.
Lyckades av någon underlig anledning att glömma minneskortet till kameran i datorn så några kort blev det inte. Några blev det i fredags, och de kommer senare.
Och så kom Shrek och raggade på mig. Han viftade på sina små gummiöron och sa något i stil med Hey there, pretty girl!
Sedan bar det av hemåt och snart efter det kom min Frida.
Hon hittade hit med bilen och det var väl för bra.
Vi åt middag på Cheesecake factory och sedan bar det av hemåt för film. En ruskig en med världens sämsta slut.

Sedan blev det söndag och vi åkte en sväng till Target och spanade och sedan var det dags för henne att ta sig an motorvägen igen och vi åkte på prinsess kalas. Hade riktigt trevligt.
Dock är det jobbigt när de tjatar på en om man känner någon svensk för att syrran till pappan på kalaset bor i sverige och behöver nanny hjälp. Så är det någon som är sugen. Hör av er.

Kvällen blev sedan lugn.

Idag har det inte hänt så mycket.
Haft ett ganska grinigt barn vilket har vart mindre roligt. Men på något konstigt sätt har dagen ändå gått fort.

Blev nyss himla sugen på svensk sommar med allt vad det heter. Till och med lite sugen på festival vilket jag aldrig aldrig trodde om mig själv. Men ändå..
Någon svensk sommar får jag inte förrän 2011 och tills dess känns det som en evighet just nu.

På tal om igenting sådär så måste jag styra upp en bränna snart så att man kan hålla sig brun hela året. Det hade inte vart helt fel.

Nehepp. Nu ska jag ta och leta efter kudden, men först en sväng för att tvätta karius och baktus.
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vart behövs det "nannyhjälp" nånstans? :)

2009-10-20 @ 14:11:15
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0