Onsdag - Det kan regna i LA

Så var det redan onsdag igen.
Det har regnat i två dar och det verkar ha gett sig nu.
Mycket skönt.

Vad som sker till helgen är fortfarande ett mysterium, att jag måste göra något är ett faktum.
Får se om Frida vill styra upp något..
Klurar på att åka till Hollywood och spana.
Men vi får helt enkelt se.

Sitter och väntar på mina skor.
De ska tydligen vara påväg hit, men har inte dykt upp än.
Men de kommer väl.

Igår fick jag världens sötaste överraskning.
Gary hade köpt en "Fika" kaka ifrån sverige i form av en princess bakelse.
Så gulligt.

Nu är det dags att väcka lillgrabben så jag ska nog kila.

Adjö!



Uppdatering 19.45:

Det blev en ensam hemma kväll ikväll.
Shira är ute på middag med någon kompis som fyller och Gary åkte till San Fransisco imorse.
Riktigt lugnt och skönt här med andra ord.

Galet sugen är jag på en massa söttslisk.
Ett plus till mig, har druckit vatten i ett par dagar nu.
Det är såå himla enkelt att trycka på "fel" knapp i automaten.

Helgen har nog fått planer som det ser ut nu.
Det gillar vi. Blir till att glassa runt i Hollywood och spana på lördag.
Är fortfarande grymt sugen på en utekväll.

Nu har mitt huvud inget vettigt att komma med.
Är sekunder ifrån att mumsa i mig en kexchoklad men borde kanske gå på jordubbarna istället.

Nu blir det;

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0