Onsdag

Första veckan har snart passerat och idag är det en bra dag.

Har vart lite si och så med mina tankar om det är bra eller inte.
Det blir liksom lite bättre för varje dag som går.
Men idag har det vart en bra dag.

Jag har gjort mycket idag också.
Lyckades få Alex att sova ett bra tag idag så då plockade jag ur diskmaskinen, slängde i hans kläder i tvätten och började med att städa mina byrå låder.
Det var en hel del damm/spån/djur och allt vad det nu var.
Men nu är det snyggt och fint.
Har fått in alla kläder och alla papper och allting så nu är det riktigt snyggt och fint här inne.
Håller tummarna att jag får en till säng nu så vi kan utöka mitt sovutrymme lite.
Det funkar ju bra nu, men en stor säng har väl aldrig någon tackat nej till?
och då kan jag styra upp en härlig möblering också.
Bra kommer det bli i alla fall..
Men som sagt, den här dagen har vart bra.

Det var inte många gånger jag trivdes med att sitta med K & R och titta på tv och sånt.
Av någon anledning. Man blir ju lite som det femte hjulet.
Det är jag nu med iof men inte på samma sätt.
Vi hängde i den gigantiska soffan ikväll och käkade och kollade tv.
Det kändes liksom bra på sätt.

Nu vill jag att Frida ska komma tillbaka ifrån sina små äventyr så att jag får se henne.
Det kommer totalt ha gått en månad innan vi får ses igen och det tycker jag är på tok för lång tid.
Hade ju med mig lite gott ifrån Sverige tilll henne, men det har jag redan börjat mumsa upp själv.
haha..

Nehepp.
Idag är ett bra inlägg.
Orden flyter på ganska bra och jag är tillbaka i mitt ointressanta skrivande.
Det börjar bli som vanligt med andra ord.

Måste bara påpeka något kul.
Jag fick ju "skäll" av Cultural Care bruden i torsdags för att jag sa att jag ville att hon skulle fixa mitt pass annars skulle de få betala en ny ombokning.
Så mailade jag henne i lördags (min tid) och bad lite om ursäkt för det jag skrivit (trots att jag egentligen inte riktigt menade det).
Hon har i alla fall inte svarat på det mailet.

Nu är det gonatt Kalifornien och gomorron Sverige som gäller.

Adjö!
 

Kommentarer
Postat av: seb

godnatt nathalie :P jag har nyss vaknat!

om 2 dagar drar jag! woho! ses om ca 2 veckor :P ha det bra sålänge!

2009-10-01 @ 08:37:47
URL: http://seeb.blogg.se/
Postat av: Elin

Nejmen herregud kvinna. Är du iväg igen??=)

2009-10-01 @ 16:16:28
URL: http://detgickfel.blogg.se/
Postat av: Marie

Är hela det på bilderna DIN våning? eller är det hela huset??



Ser fantastiskt ut!



VAr i LA är du? öst, syd, norr...?

2009-10-01 @ 20:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0