Söndag

så var det söndag igen. Det är rysligt vad fort det går ibland.
Igår hände ju ingenting vet faktiskt inte vart dagen tog vägen.
Till banken gick jag i alla fall och gick förbi en spritaffär..
Tror ni jag var sugen eller? haha

Nej, men i alla fall.
vaknade vid halv elva imorse och tio i kom shira och frågade om jag ville följa med till en galleria för hon skulle dit och luncha med en kompis.
Sagt och gjort. Lyckades bränna en hel del. men kom hem med en härlig komplettering till garderoben.
Även en julklapp till mamsen lyckades följa med hem.
Nu ska det bara styras upp något till lillebror och pappa och ett foto till julkortet.
Sedan är det bara att bocka av på listan.

Nu har frida nyss landat.
Och hon är påväg hem.
Om jag är glad.
Och en utgång nästa helg skulle göra susen!!

Nehepp, kanske borde se om det senaste ensam mamma söker finns ute.

Adjöken!!



Vitt, rosa och "blått" linne ifrån H&M
Rutig kjol och väska ifrån H&M
Lila linne och Hallonröd kjol ifrån American Eagle


Kommentarer
Postat av: frida

åh, jag gillar den där rutiga kjolen :D

2009-10-13 @ 19:00:25
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0