Söndag

Oj oj oj! Klockan är tre och jag har knappt hoppat upp ur sängen.

Jag har ju i alla fall ätit frulle och tagit på mig kläder.
Men ligger i sängen med datorn i knät och kollar film på TV.
Jag har mysigt med andra ord. Får dock dåligt samvete när solen lyser ute och jag har inte rört mig speciellt mycket.

Gårdagen var riktigt trevlig.
Trodde ju de hade övergett mig när jag vaknade men de var bara ute och och mumsade frulle.
Sedan på eftermiddagen bar det av till marknaden - LA county fair.

Riktigt roligt.
Härligt folk, mat och skratt.
Innan det var dags för hemgång åkte jag och Larry (min värdpappas syrras man) en sån där boll de skjuter upp emellan två pinnar. Lite som bungee jump fast åt andra hållet om man säger.
Svårt att förklara men bilder kommer upp sedan.
Så bestämde vi också att vi ska hoppa fallskärm innan jag åker hem.

Älskar det här nu.
Jag kommer ju alltid känna mig som ett femte hjul, men det är inte så mycket jag kan göra åt.
Men i den här familjen är jag mer välkommen om man kan säga så.
Älskar min gamla familj massor, men de var mer strikta och ville helst inte bli störda på sin "fritid" kändes det som. Men här är jag mer än välkommen och vi kommer få ett kanonår ihop.

Nehepp.
kanske borde styra upp någonting här.
Kanske borde kila till banken och sätta in pengar.
Men det får nog bli imorn.

Aja.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: frida

ska försöka att inte äta ihjäl mig ;)

2009-10-07 @ 00:10:25
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0