Söndag - i LA

Kanske är på tiden att jag drar till med ett nytt inlägg.
Sverige var ju hektiskt på alla sätt.
Lyckades tillslut få mitt pass torsdag eftermiddag.
Äntligen!!

Sedan bar det av i Fredags morse och efter en lång flight till New York och vidare till DC var jag åter hemma hos Kate och Ryan.
Har aldrig sett Maddie smila så mycket som när jag kom upp för trappen.
Hon kramades heeela tiden tills det var dags för henne att sova och för mig att börja packa.

På tal om packningen.
Förstår inte vart jag fått allt ifrån.
Hade till och med övervikt som jag klarade mig ifrån att betala.
Superbra.

Men hur som helst. med galet mycket packning kom jag tidigt iväg till flygplatsen och 4,5 h senare mötte jag upp min familj här i Los Angeles.
Det var/är varmt och skönt och solen lyser.
Än så länge efter bara en dag känns det bra.
Kommer säkert bli bättre när man börjar jobba så att säga.
Lite segt ändå att bara hänga här.
Hade glömt bort hur "jobbigt" det är att lära känna någon.
Det tar nog sin lilla tid, men det ska nog bli bra.

Huset är kanon najs!
Här ska jag nog kunna trivas.

Nu ska jag hitta min bankdosa och sätta in pengar på brors konto.
Får se hur det går.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Matilda Lantz

Låter superhärligt! var det jobbigt att säga adjö till första familjen?

Vi bor i 7a :) Puss!

2009-10-01 @ 19:46:10
URL: http://pimmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0