Tisdag - live from Sweden

Så var man i sverige efter mycket om och men..

flygresan var hemsk men samtidigt den roligaste jag har vart med om.

Sverige är kallt.
Jag känner mig lite som en turist i mitt eget hem i mitt eget land.
Hur är det möjligt?

Tur verkade jag inte ha haft.
Jag verkar vara fast här en vecka till vilket suger.
För jag vill inte vara kvar här en vecka till.
Inget emot sverige.
Men, jag ville ju egentligen inte vara här ifrån början.
Det råkade bara vara den bästa lösningen.

Det suger lite just nu med andra ord.


Dessutom saknar jag Frida massor.
Jag saknar usa, bara känslan att vara där.
Man kan ju förbannana sig över mycket.
Men, jaa..

Annars är det väl relativt bra.

Har egentligen ingenting annat att säga.

Så,

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Dåligt med uppdatering här måste jag säga!

2009-09-19 @ 06:55:45
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0