Tisdag

Idag har det vart blyga 22-24 grader ute.
Kallt om ni skulle fråga min kropp som snällt vant sig vid minst 30.
Men promenaden imorse var det bästa jag har vart med om på länge.
Så himla skönt. Nästan lite kallt i skuggan och solen gassade.
Det känns att det börjar bli höst.
Mysigt ändå.

Bara två jobbdagar kvar, sedan glassar jag runt i spöregnet i Orlando.
Kul att det ska vara åska heeeeeeela helgen.
Men som Ryan sa, det håller folket borta.
Förhoppningsvis.


Borde kanske lugna mig att skriva det här.
Men jag är så taggad.
Har kanske till 90% fått en familj nu.
I Los Angeles.
Håller alla tummar jag har för att de vill ha mig.
Jag är desperat och allt låter bra.
Så varför inte?

Nu ska jag nog pyssla med något annat.
Mitt huvud bankar lite, mina tänder(?!) gör ont och min mage är hungrig.

Herrå!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0