Mitt i veckan

Jaha, så... Igår, tisdag så följde Vi, jag och Alex, med Shira till OC.
Hon skulle på spa och under tiden knallade jag och Alex omkring i en utomhusgalleria.
Började blåsa som attan till och från och det skulle regna också.. Men.. Vi hade tur och något regn blev det inte.. Men solen tittade fram lite smått emellanåt, så vi fick en lång, men ändå bra dag.

Idag har det var skönt.
Tog Alex imorse och blev av med honom runt halv tolv.
Och eftersom att han sover så fick jag mig en liten lur också.
Sedan åkte de iväg och jag tog mig till Burbank för en bio.
Denna gången var det The Last Song som gällde.
Sååå bra film. Tårarna flödade på fler än mig och det var en bra film faktiskt.

Har nyss lagat mat ocskå.
Shrimp Scampi. Räkor med vitlökssås. Måste erkänna att jag är ringrostig när det gäller att laga mat. Har ju inte hänt så ofta det senaste åren, så.. Det får väl vara godkänt ändå.
Och till efterätt blev det mint-glass. Mums!

Snart är helgen här..
Jag räknar ner. Ser mest fram emot lunchen jag hoppas att Larry styr upp.
Jaja..
Nu ska jag nog krypa ner.. Känner mig lite frusen.
En film, boken eller slöglo på tv? Det är frågan!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0