Ett liv är ett liv

Kanske är dags för ett inlägg..

Min Frida är äntligen hemma och jag som hade tänkt mig en riktig dejt-helg. Men istället ska jag sitta inne med böckerna och plugga eftersom att jag har prov nästa vecka och som vanligt så har jag ingen koll alls på vad som ska göras. Men det ska nog bli bra.
Så helgen efter det blir det en dejt-helg. Bara så du vet Frida.

Är taggad som få på Valborg. Allt för länge sedan jag kom ut bland folk och blev onykter och det ska bli riktigt kul. Håller allt jag har för att får min lilla klänning jag råkade klicka hem häromdagen.

Annars är det lugnt. Det har slutat klia till 90% och den är läkt och fin nu. Härligt.
Inget större flagande och den sitter där den ska. Så skönt att jag kan börja använda vanliga byxor. hatar när man känner sig äcklig i mjukisbyxor.
Men men, slut på skitsnacket nu..

Idag har jag vart duktig.
Har gjort både lunch och middag på gårdagens rester och för er som känner mig är rester inte alls en favorit.
Men till lunch blev det grillad kyckling och sallad och middag blev det stek/sallad i tacobröd.
Känner att jag är tillbaka i köket och det känns bra.. Har dock inte kommmit tillbaka till toppen än, men är på god väg. Min kokbok börjar också samla på sig sidor och det ska bli intressant att dela med dig av när man kommer hem.

Nu är det ganska mycket skitsnack igen så nu släger jag iväg ett;

GRATTIS EMELIE PÅ FÖDELSEDAGEN!!
Hoppas att du hade en superdag. Saknar dig en massa!!

nu blir det tvätta tänderna och hoppa i säng och glo på tv.
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det låter super :) Jag har ändå au pair möte på söndag visade det sig :p

2010-04-14 @ 22:42:20
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0