tiden springer iväg nu..

Jag insåg precis att jag jobbar bara den här veckan och nästa..
Det är ju heeeeelt galet.
Om två veckor åker jag till Buffalo och sedan kommer nog pappa och jonathan där någon gång också...
Sedan åker jag hem.. Trots att jag inte vill så är jag mer redo än någonsin. Ska bli såå himla skönt.
Men när jag ger det en extra tanke så känns det faktiskt sådär.
Jag vet att jag kommer att sakna allt här.

Imorn ska jag i alla fall ha en Skypedejt med min Frida.
Som jag har saknat henne. Känns konstigt att vi snart kommer att vara i samma land.
Och kunna ringa varann 24/7.
Tanken på det gör att jag vill hem nu.

helgen spenderades med Angelina..
Först på vårt härligt hemska au pair möte. Det var skattjakt och vi sög ganska hårt. Dock inte vårt fel faktiskt.
Så på söndag blev det picknick med Julie's jobb och efteråt middag och bio med Angie.
Helgen blir det också en Angelina helg. Det blir nog lite shopping och Hollywood-skylten.
Fredag kväll blir det middag med Dani innan hon åker hem.
Måste ju hinna med en massa saker nu innan det är dags att börja packa och greja.
Usch, jag bävar för den dagen jag måste tänka på vad som verkligen får följa med hem och inte... haha.. har dock en ganska bra aning om vad som hänger med.
Väl hemma blir det en garderobsrensning innan jag öppnar mina resväskor. Undrar hur jag ska få in allt där. haha. En hel laddning ska till min skräddare (mammas kompis) och det kommer blir sååå bra så.

Nu kanske jag skulle ta och styra upp en början på ett personligt brev för det kan behövas.
Måste ju styra upp ett jobb tills/när jag kommer hem.

Adjö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0