jobb sök tar kålen på mig..

Idag är det lördag och jag har inte gjort ett smack mer än att sitta vid datorn.
Lite vettigheter har jag dock lyckats med.
Har börjat på ett personligt brev och ett CV.
Duktigt av mig. Men när jag behöver hjälp är Sverige i koma och det är ingen här som jag skulle kunna ta hjälp av. Måste styra upp fler jobb-annonser dessutom. Mycket att göra måste jag säga.

Jag hatar verkligen sånt här..
Men det är väl nödvändigt och en vacker dag ska jag få ett jobb så jag kan flytta och göra allt det jag vill.
Underbart!!

Katy Perry's nya är riktigt bra. Ett tips till alla musik-freak där ute.
Inte alls som den första och med tanke på att den har gått på repeat sedan lunch (dryga 4 timmar sedan) så måste det väl vara något att ha.

Igår var det bio med Dani för sista gången innan hon åkte hem idag.
det blev The Switch igen, som jag såg förra helgen med Angie. Men det gjorde inte.
Världens bästa förfest place dock. För vår visning var 21+, vilket betydde att vi fick gå in genom baren och om man ville kunde man också ta med drinkar in. Awesome!

Ikväll blir det Hollywood skylten med Angie om jag hittar dit igen. Men det ska nog gå bra.
Imorn blir det lite shopping. jag måste styra upp lite fler jeans med tanke på att jag gått och blitt fet och jag har bara 1 par jag kan använda.

Häromdagen visade termometern 39 grader varmt medans det idag bara var 22. Hur är detta möjligt.
Det är kallt med andra ord. Men det gör mig inget, eftersom att jag suttit inne. haha

Kanske ska styra upp något annat eftersom att jag somnar snart här.
En film i soffan låter väl som en utmärkt idé.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0