Fusk

Igår fick jag in Wii:et i mitt rum så nu spelas det för fulla muggar här.
Och idag har det hänt en hel del massa i detta hus, vi är numer barnsäkrade.
Och jag hatar det!

Vi har grindar
hit och dit på alla möjliga onödiga ställen och spärrar i diverse kökslådor.
Blir man galen? Svar ja. Det är väl bara att lära ungen att han inte ska vara där..
Måste dock erkänna att grinden vid köket är ganska skön, för då vet man att han inte kryper omkring någon annan stans. Men jag menar.. Ett lekrum skulle sättas upp på jullovet och inget har hänt än. Så han får väl krypa då. Sedan att han blir svartare än svart än en helt annan sak också. Dags att städa kanske?
Det bästa av allt är dock att jag har fått en soffa i mitt rum.
En soffa som är så stor att jag inte alls vet vart jag ska ha den.
Jag hade en plan, men den inkluderade inte att soffan var så stor som den sket sig liksom.
Men det är i alla fall skönt att ha något att sitta i istället för på golvet.

Idag skulle
jag ju också ha min första klass. Men jag skolkade.
Åkte faktiskt dit, men väl där var mitt minne totalt borta och jag visste inte vilket nummer det var på lokalen och ingen fanns det att fråga. Det var en tom korridor med folk som kom gåendes och visste precis vart de skulle. Jag pallade inte springa runt och leta mer så jag ringde Gary och åkte hem.
Måste erkänna att det var ganska skönt.. Men kanske dumt gjort av mig.
Men det blir nya tag nästa vecka och jag mailade faktiskt läraren. Sa dock att jag var sjuk. Men lite kan man väl i alla fall få ljuga.

I helgen
blir det att fara till OC. Vädret ska vara på topp och det gillar vi.
Inplanerat var en mani- och pedikyr för att pyssla om oss själva, men då var det tänkt att det skulle regna också. Istället, nu när vädret verkar bli bra så är det halvplanerat att vi åker på en liten tripp till San Diego för att gå på Zoo. Det gillas!
Dock måste helgen avslutas snabbare än tänk i och med att det är den speciella kärleksdagen och mina två päron vill ut. Eller hon vill och han följer med för att vara snäll fick jag klart för mig idag. Han rynkade på näsan och verkade tycka att det är onödigt och jag kan inte mer än att hålla med.

Nehepp..

kanske dags att lägga huvuet på kudden och vara söt och snäll några timmar.
Så.. Vi hörs!

Adjö!

anledningen till att jag inte kan göra radbyte och istället fyller i bokstäverna där jag vill ha det är att jag inte kör med firefox eller explorer och det råkar suga för tillfället. Bara så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0