Imorn är det fredag. Yeeey!

Ojoj, bra jobbat andersson!!
Kom 45 min sent till mötet för att jag och Larry hängde på flygplatsen och väntade på hans kusin som var försenad. Kommer till mötet, som min LCC precis avslutade och säger hej, skriver på pappret och sitter mot allas ryggar. Hon försöker få mig att betala för något jag inte ens ätit och till min ursäkt sa jag att jag inte hade några pengar på mig, vilket var sant. Men varför ska jag betala när tre svenska tjejer drog utan att betala och de hade faktiskt tagit del av det hela. Hur som helst. Hur mycket mer kan man hata att göra saker? De hatar säkert mig och jag hatar dem. Fine! Inga problem där inte. Ligger vi på samma våglängd så är det ju lugnt med andra ord.

Annars
är det lugnt.. Har gjort något med min nacke så det gör ont.
Är sugen på pastasallad för min mage kurrar lite, men den åt jag upp idag så inget att göra åt saken.
Min hals börjar göra ont vilket suger, för jag vill inte bli sjuk.. Jag vill ha sol och värme.. Bli brun och ha en massa skoj.
Men nu blir det sängen.
Eller först en macka med nutella.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0