Papparazzi med ny kamera

Mitt huvud har hela tiden tänkt sig att det är fredag..
Det gör mig ledsen för att det betyder att jag måste vänta en hel dag på att Frida ska komma..
Men, dagen har ändå innehållt någonting spännande..
Fick hem min kära kamera idag (och jag mitt klantarsel läste ju inte ordentligt så att den är ju beg. men som ny.. what ever.. Orkar inte krångla och funkar gör den och det är inga repor eller något).
Har tagit några kort och lite film..
Har dock inte spanat på bilderna i datorn än, men det ska nog vara bra..<BR>
Jag är trött idag..
Blev inte mycket till sömn inatt..
Somnade runt 2, antagligen för att jag hade en suverän morgon..
Men.. Då får nattsömnen lida..
Och så snurrade framtidsplaner i mitt lilla huvud också..
idag myste vi lite på morgonen igen, men är fortfarande trött och det är väl ändå positivt för då somnar jag förhoppningsvis skapligt ikväll..
I och med att jag fick kameran har jag vart duktig och städat i min lilla "elektroniklåda" jag råkar ha. Och när jag ändå var på organiserings-humör fick bild mapparna sig en omgång och blev uppstyrda.
Ganska skönt måste jag säga..
Har också slängt ut bilder på Bilddagboken. Mycket bra jobbat av mig måste jag säga..
Annars är allt bra..
Men nu kurrar min lilla mage, så det är dags att styra upp någon middag.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0