Så var det måndag idag igen..

Klockan är mycket och jag borde redan nanna kudden.
Istället har jag suttit och pluggat. Fy vad jag vet att jag inte vill tillbaka till det, så snälla alla arbetsgivare som ser där här. Ge mig ett jobb. Jag är kompetent utan utbildning. haha..
Var och köpte mig en bok idag och borde köpa en till egentligen. Men den är fett dyr och jag tror inte jag behöver det än. Om jag måste så får jag väl göra det då.

Nej, nu
ska pengarna istället sparas. Är faktikst skyldig mig själv en hel del eftersom att jag inte fick förra veckans lön och så, men det tar vi den här veckan istället.

Nu är äntligen
en tid bokad, 3 april kommer magen min inte att se ut som den gör längre. Jag kommer för resten av mitt liv få stå ut med ett konstverk. Det känns konstigt och jag är fortfarande i "doubt" (tvivel på svenska?) men det ska nog bli bra. Jag tror jag överlever den striden med mig själv. När vi klev ut ifrån affären pirrade magen, jag kände mig illamående och adrenalinet pumpade och jag kunde inte fatta att jag ska göra det. Det hela ska nog bli riktigt bra.
Nu är det dags att gå och borsta tänderna och sedan hoppa i säng.

Adjö!
Ett grattis i förskott (dock inte svensk tid) till pappa som fyller år. Grattis Grattis!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad spännande hördu, vars nars ska du göra den?? alltså, vars och inte vars på kroppen, men det fattade du nog ;)

2010-02-23 @ 23:00:50
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0