Solsken gör något med kroppen..

Är egentligen sovdags, men jag måste bara slänga in ett inlägg om dagen.
Den har vart sååå skön.
Solen har lyst och temperaturen har vart sådär skön. Inte för kallt men absolut inte strandväder. Men en promenad lyckades vi med och vi hann också gå till posten.
Sedan packade vi in oss i bilen, åkte och köpte lunch på Panera Bread och sedan bar det av till Shiras skola o Hollywood bergen.. Där hängde vi en stund och visade upp Alex en sväng, vilket var vårt syfte och jag och Gary delade på en cupcake vi hade med oss. Gott? Kan ni skriva upp att det var.
Och Frida.. Vi ska dit och köpa. Bara så du vet. Nästan lika bra som Georgetown cupcakes.

Sedan kom
vi hem och Alex fick sig en liten tupplur.
Jag gjorde väl inte allt för mycket under den tiden.
Borde ha läst.. Mitt mål var ju att jag skulle läsa ut boken till imorn och det kanske jag hinner, bara 30 sidor kvar, men jag har mycket att göra imorn med. Måste tvätta, duscha och sedan ska jag iväg till min Frida.
Det blir San Diego på lördag vilket kan bli riktigt kul.
Det blir också hårfärgning igen. Måste styra upp den underbara utväxten.

Gjorde
för övrigt köttfärssås igår. Mumsigt gott blev det och det blev även min middag idag.
Inte helt fel med andra ord.
Nu är det dags att sova.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Emelie

åhh din köttfärsås:( GGGUUUUUUDDD vad jag saknar den

2010-02-15 @ 07:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0